=)

Blev ju en riktigt lång promenad med Cillz, ner till Aspen sen förbi systemet, hem till mig och lämna drickan och vidare till höjden, mys mys =)  Snackade med Zandra sen så imorgon blir det förfest med henne och Fredrik i Landvetter hos några dom känner sen vidare till stan, kan bli nice inte träffat henne på jävligt länge nu =)  Sen ska ju massa från jobbet in också så möter nog upp dom med :)

Sen var cilla här nyss och för å se om hon kunde låna nått av mig för den jäveln ska ju på koncert ikväll:P Så åkte vi snabbt till Lindex och kom ju inte hem utan nått ;)  Har vart så jävla shoppingsugen idag va, är det fortfarande.  Ska ta lite snabba bilder på det jag har köpt och lite grejjer jag inte hunnit lägga upp som jag köpt tidigare :)  Sen blir det iväg och sola :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Neha

Varsågod söta du=) Hur mår du idag?=)

2010-03-26 @ 20:20:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: ´ sandra

- kan skicka sidan i morn, påminn mig! :)

2010-03-26 @ 23:52:00
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0