Äntligen :D

Stängningen gick bättre, eller snabare än vad jag hade trott. Lite kul att min gamla engelska lärare  kom och började snacka med mig när jag stod och räknade pengar, har sätt henne flera gånger där men viste inte att det var hon förräns nu då, vi har aldrig gillat varandra men nu tjöta hon på som fan S: Lite skumt haha.

Och idag innan jag drog till jobbet skickade jag nya bilder till min kirurg (skulle egentligen skickat nästa måndag)för jag ville slippa bröstbandet, så jävla trött på det och vill ju int få hängiga boobisar ;) haha . Kollade mailen nyss och han hade svarat med en bra nyhet att jag slipper det nu :D:D:D:D Underbart!
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: okej! :) jag ska snart sova, är jätte trött och ska dessutom upp tidigit :P

2010-03-24 @ 00:05:10
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: alice

ingen fara alls :) hehe en random fråga bara, vad är det för bröstband? xD haha

2010-03-24 @ 10:23:52
URL: http://aliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0