100321

Tjoo  nu ska jag bara berätta att jag lever haha :P  Inga roliga dagar jag har haft, var tvungen att avbryta kursen i torsdags för jag blev magsjuk.. inget emot att slippa kursen men  inte så kul att sitta där och spy inne på scandic hotell toaletten, pappa fick hämta mig och jag fick sitta med en påse hela vägen hem, Fyfanvad dåligt jag mådde.  Så jävla tråkigt att det blev så nu för i fredags kom ju Hanna till GBG också och vi skulle träffas med Sara och Jessica men nu blev ju inget av :(  Så jag har absolut inte gjort något dom senaste dagrna  mer än att må dåligt, låter kul va ;)
Ta mig till värme  Italien 3

Jag ska försöka pallra mig iväg till solariumet idag för  jag måste jobba imon och jag går inte ut såhär fan, så här jävla skabbig som jag ser ut nu är sjukligt, äckligt, motbjudande för i helvete!

Nu har både morsan och farsan vart magsjuka, sen blev jag och nu har Frida blivit med, så Malin är den ända kvar här hemma .. kul kul
.Emma


Kommentarer
Postat av: linnea

Fin bild! :)

2010-03-22 @ 22:01:37
URL: http://linneafail.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0