100316

Dage började stressigt men ändå bra... dom ringde från klinken och det visade sig att jag bara ska ha bandet och slipper bhn i 2 veckor.. men det va inte bättre för fan va ont i ryggen och så jag har haft idag efter att ha jobbat 11.30-19.15 .. Söta S mötte mig iaf vid tåget med kaffe :D  Trodde tiden skulle gå fortnu när jag har vart borta 2 veckor men fy faaaaaan vad långsamt denna dagen har gått :(  Och nervös nu för tror inte jag kommer få min semester som jag vill i sommar och då fuckar det upp allt :( Fan

Va tvungen att gå till allum efter jobbet för jag märkte imorse att min mascara var helt slut .. råkade komma hem med ett par skor också ;) haha Så jag mötte upp S på Allum så kolla vi runt lite, men hade så ont så ville bara hem . .. Imorgon och på torsdag skulle jag jobbat men har blivit ivägskickad på kurs istället.. hatar sånt men ändå bra för pallar inte jobba,.  Blir jag och Malin så henne ska jag möta upp i stan imorgon bitti :)  Ska upp om några timmar så lika bra att försöka sova... tråk

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0