100314

Godmorgom, igår var en sån dag då jag inte orkade skirva även om jag var inne på datorn. As gött väder  men fan vilken seg dag, samma idag,  sol sol sol :D  Skulle egentligen träffat S igår men det blev inte så, kanske blir bio ikväll istället, får se .  Man känner sig ju inte så fräsch :/

Lite kul att jag satt och snokade i FB igår och hittade denna bilden på mig där jag inte var taggad på i någon random tjejes album,  Detta är efter vi har festat hela natten , stressat till hotellet pakat våra saker,bytt om  och väntar på att bussen ska hämta oss för vi blev lite sena, sen åka ner till båten som skulle ta oss över till Santorini för att ta flyget hem igen från Grekland (Ios). Ca 1 timma efter denna bilden hoppa min axel ur led för andra gången haha  lyckat. Fick en skit fin förklaring av Sofia vad jag såg ut som på denna bilden igår haha men man kan inte alltid va snygg ;)

Saknar grekland som fan, saknar att vara utomalnds över huvudtaget..  usha.
Nu blir det mys på trappan med morgon cigg och kaffe  i solen :D
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA, jag älskade min förklaring ;D

2010-03-14 @ 14:35:57
URL: http://www.nattstad.se/Brazen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0