100310

Godmorgon .. låg och plågades imorse så när klockan var 8 tror jag gav jag upp, kunde inte ligga ner mer för ryggen värker så pga detta jävla bandet jag måste ha.  Lite senare  var jag hos frissören så nu har man blivit snäppet blondare ;)  Får lägga upp bild sen .. man ser itne så bra på dom men lite ialla fall =) 

Bild från igår =)

Blev promenad med Cilla igår med :D  Satte oss ett tag nära där hon bodde förut på en bänk och tjöta när vi blev trötta, mys pys :D  Cillz blev lite rastlös och klättrae upp på en stooor jävla snöhög haha :D

Skulle egentligen gått ut idag med men  inge sol alls idag :( Hoppas  att det blir mysväder imorgon istället :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

helt klart bästa sidan ja! :D

2010-03-10 @ 15:17:38
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0