100228/100301

Inte blivit någonuppdatering nu ade lite brottom igårmrse  när papa kule köra mig till stan, resan till Landskrona gick lika bra som sist :) Och ja åkte utan cigg mag skrev tidigare så första ciggen tog jag nyss, ska försöka att inte ta någon me idag men  är ju så suge nu och det är mycket svårare att hålla sig ifrån när man är hemma igen. Operationen gick alla fall bra och har inte alls så ont som jag trodde jag skulle ha.  Får skriva mer senare elelr så + lite helkssa bilder hehe

Här opererades jag :) (bild från sist ja var nere)
Citadell kliniken
Juste tråkigt som fan att jag inte fick lägenheten jag var och kollade på sist :(  Bara att kolla vidare men jag gillade ju den :(
.Emma


Kommentarer
Postat av: Jacobrebecka

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 21:44:39
URL: http://jacobrebecka.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0