100608

Hallå så, senbloggar idag för smarta jag vaknade 10.30 och då skulle jag egentligen behövt gå hemifrån. Så hoppade in i duschen, tog på puder satte upp håret slängd i mig en macka sen hade jag tur att morsan kunde köra mig till jobbet så hann precis.  Tur det för hade inte vart populärt att komma sent idag när jag behövde gå 15 min tidigare. Allt gick bra på jobbet idag, fixade tidningarna fort och det har vart lugnt hela dagen så det var inga problem att gå gå lite tidigare :) Skönt att jobba med Jessica med :)  Så när klockan var 18 hämtade pappa mig för jag skulle träffa dom i styrlsen på något litet möte för alla nya som flyttar in. Så nu är det avklarat med, gött!

Ser jävligt siten ut idag, gött att man färgade ögonfransarna igår :)

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0