100606

Ååå kunde inte somna inatt heller så är skit trött idag med. Det var skit mycket går på jobbet så var helt slut när jag kom he,deckade på soffan hehe.  Dom har dratt ner lite på mina söndagar jag jobbar så ska sluta 17.15 idag istället för 18.30 som jag brukar göra . . as gött  för jag hatar söndagar men ändå förlorar man pengar som jag behöver nu. Men jag räknar typ med att jobba över idag ändå för dom är inte många som jobbar när jag går hem.
i fredags
Skit fint väder idag med vilket gör det 100 gånger segare att sitta inne och jobba =(  Imorgon är jag ledig och då ska jag färga ögonfransarna :) Har även hittat en kamera jag nog ska köpa nu också, äntigen!
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0