Första dagen avklarad :(

Så första dagen efter semestern då. Inte kul, fick såklart rastschemat som vanligt och min kassa gick sönder å blööö . Det första man såg i omklädningsrummet var en lapp där dom undrar om jag kan jobba extra på fredag vilket betyder att jag bara har onsdagen ledigt denna veckan. Tror inte jag pallar det + att jag fortfarande har mycket att göra hemma. Köket ska ju fixas  nu också.

saknar min bebis nu!
(L)
ÅKte hem sen så var ju farsan här för jag skulle få min bänkskiva till köket. Dom sa att dom skulle komma mellan 15-21 men aa 21.30 . så kom rosie och fevo förbi på en ciggis med =)  Är fan heelt slut efter denna jävla dagen så nu blir det att nana kudden snart, jobb imorgon igen!
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: jaa.. men här verkar det som att det blir att packa ned allt igen och flytta om några månader. du kan ju gissa hur roligt jag tycker att det är? :/

2010-07-27 @ 02:01:56
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0