Emma och rosie fixar ;)

Så vad har man gjort idag, jo försökt fixa garderoberna vilket inte är klart är, min säng var heelt full med kläder förut. Pappa kom hi förut så fixade vi en kran till mitt kök eftersom jag måste byta nu när jag får bänkskivan och allt.  Han fick med sig en liten påse med kläder till syrrorna ialla fall =)  Ska se om jag orkar rensa mer nu ikväll .
Mitt sovrum förut . . kaaaaoooss

Vid 4:A tiden var det allt gött väder :D
på balkongen =)
Sen kom rosie hit för vi skulle fixa middag tillsammans :D  Dagens uppdrag var en pasta vid käkade i Dublin vilket vi lyckade ganska bra med + att jag får lära mig laga mat ;) hahaah

Pasta med kyckling och champinjoner =)

Sen har vi suttit här och kollat igenom bilder och skit från Dublin :D  åååå sakna. Tog någon öl med och jag ska ta några til för det är så gött :D  Skönt att vi har så jävla nära till varandra nu :)  Dags att forstätta med kläderna.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0