100731

Tjoho,  gick upp 04.30 imorse och kunde inte somna igår, så är heelt slut nu.  Har vart nära på att somna 100 gånger här hemma. Lite kul att massa kom as bakis/fulla till jobbet idag haha fattar inte hur dom pallar, iförsig började dom inte kl 7 som jag :p  Heldött på morgonen på jobbet sen blev det galet, fullt ös.  Jag var för trött för att orka så var överglad när jag fick gå.  Sen åkte man hem och fixade lite käk =)

Grönsaker med ris och chillisås, rätt gott =)

Pappa var här och fixade när jag kom hem från jobbet, och han är kvar än hehe. Sätter upp det sista kaklet nu. Gött som fan att jag kan diska i köket nu, känns så jävla ofräsht att behöva göra det i handfatet på toaletten haah .  Och det viktigaste av allt idag, CILLA ÄR HEMMA IGEN :D 

.Emma


Kommentarer
Postat av: Cillz

<3 <3

2010-08-01 @ 18:17:51
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: Sigurdidun

Nice site, keep up the good work!

2011-02-15 @ 09:53:01
URL: http://sigurdidun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0