100726

Måndag och nu är min älskade semester slut, tillbaka till verkligheten :(  Diskade och fixade mat igårkväll och höll på att plocka massa grejjer. Men sen när jag väl skulle sova så var det ju omöjligt. Var så jävla nojjig över att försova mig vilket gjorde att jag har vart vaken till och från sen 4 imorse. Hade bestämt mig för att gå upp kl.8  men efter en stund kollade jag på klockan igen när jag höll på att fixa kaffe och märker då att jag har fått upp 1 timma för tidigt, bra Emma! Aja nu är man ju uppe iaf.
nån bild
Helt blå himmel idag med så kommer väll vara kanonväder. . och jag sitter inne 11-19, fyfan :(  Inte redo för att börja jobba än !
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0