100720

Gooodmorgon =)  Första nattn här gick ju bra, tog ett bra tag att somna bara och som den jävla nörd jag är var jag tvungen att sova med en liten lampa tänd :$ ahah (hemma) brukar jag ju sova i källaren med nedragna persiener och helt mörkt men men det ska väll ta ett tag innan man vänjer sig. 
Vaknar upp till sol i alla fall :D

Sitter och dricker kaffe nu framför datorn,ska snart fixa mig lite så kommer morsan snart, sen blir det Ikea ;)

Tråkigt värre dog min kamera i Dublin, den fungerar inte alls nu, rätt så misshandlad :P haha så alla bilder är från mobilen eller systemkameran om jag orkar ta upp den men just nu är det enklas med mobilen :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: det är samma här! :P fastän jag har bott här sedan i början på maj, haha. känns som att man aldrig blir klar! :/

2010-07-20 @ 17:18:02
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: cıllz

GUUUD VAD JAG BLIIR STOOOLT!! :D mhaha nee men arlıgt, vıll se dın lagenhet nu nu nu!! Komme rhem nasta vecka fjarten. saknar dıg <3

2010-07-21 @ 17:36:00
Postat av: Wap

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 09:44:03
URL: http://wap.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0