100701

1 Juli och jag är nu ägare till min lägenhet :D  Åkte iväg imorse till tapetlandet och hämtade mina tapeter som hade kommit sen skulle vi till min bankman för att fixa dom sista papperna och så. Vi körde villse när vi skulle dit och kom sent, skämmigt som fan. Allt gick bra där och nu har jag fått alla nycklar och så :D  Så skönt känns det att den nu är min. Sen åkte vi och lastade in lite saker i lägenheten och sen hem. Varmt som fan idag med när ja ska jobba såklart. Så jag var tvungen att fixa mig när jag kom hem och sen dra till jobbet. Och jobbet var ju mindre kul idag men tiden gick lite fortare ialla fall.  Jävligt stressigt på slutet bara så vi kom ut rätt sent.  Sååååå skönt att vara ledig imorgon så man kanske kan få lite sol på sig, behöver det som fan nu! Mindre kul att man ska jobba helgen men sen är det semester :)

.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

grattis till lägenheten! ;D kommer du lägga upp bilder på hur den ser ut sen? :) behöver nämligen inspiration för min egna lägenhet, haha :P

2010-07-11 @ 18:40:25
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0