Vart och solat :)

Jag kom iväg till slut och solade, så skönt. Sitter fortfarande och drömmer mig bort utomlands. Vi snackar hemma om att åka en vecka till Kroatien i sommar kanske.. har ju 4 veckor semester. Så hutlsfred 1 veckan kanske, 1 vecka utomlands med familjen och förhoppningsvis 1 vecka eller så utomlands med nån vän som är sugen :) Så blir det 1 Sverige vecka om man inte får för sig att åka någon mer stans.. sen vill jag verkligen till Thailand nästa Vinter, det måste bli av!

Har vart ute med Nikki också en runda, följde syrrans pöjk en bit till tåget, kallt ute men mys med sol :)

Idag blir det kanske film med Cilla lite senare, beror på om hon kan fixa filmen, hoppas =)  Och jag har fortfarane inte lyckats vända tillbaka dygnet, i förrgår ringde Emma mig så fick gå ut och träffa henne ett tag för det var massa problem och igår satt jag i telefonen till 01.30 eller något.  Ska försöka komma i säng itid idag ;)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0