Stan med Rosie =)

Var ute med Nikki förut idag, fan va hon sprang och höll på den lilla skiten, älskar när det är mycket snö hehe. Sen vid 16.30 tiden åkte jag och pappa till stan, hämtade upp Rosie vid backa för hon hade slutat jobba sen åkte vi och kollade på lägenheten. Den ser ut som på bilderna, jätte fin =) Budgivningen börjar imorgon så får se hur det går,  kommer jag inte vilja lägga för mycket.
Lerum har blivit helt vitt igen
Cilla skttade förbi här förut en stund idag,. trevlig överraskning haha :D

Efter visningen så drog jag och Rosie in till stan och kollad i lite affärer, kom hem med en del ändå :) gött. Får lägga upp det på fredag då jag är ledig :)  Sen tog vi en kaffe och åkte hem, gött att tågen inte var försenade med tanke på vädret. Hoppas dom går som vanligt imorgon med,mest slask skit ute nu =(
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0