Nyår - 12 slaget =)

Blev inte många bilder från Parken som vi var på, tänkte skriva lite om hur det var där men det krävs inte mycket för att jag ska få minnesluckor så kan tyvär inte haah , vet att Hanna drog upp mig på dansgolvet ialla fall =)
sötisarpiff och puff ahha
Vid 12-slaget gick jag sofia och hanna ut i kylan med klackarna och ingen jacka upp till Götaplatsen =) Jag hade kavaj som tur var men satan vad kallt det var!
vi 3 =) jag gav mig fan på att fånga nån raket på bild! haha
Träffade på lite Tyskar där  haha, va säkert ute 45 minuter eller nåt, brr
boom boom
Gott Nytt År ;)
kaalllthaha mongoo:)

.Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vilket falskt leende jag har på bilden :p

2010-01-07 @ 21:45:50
URL: http://www.nattstad.se/Brazen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0