latmask

Seg dag på jobbet, men skuttade över till Allum efter jobbet en liten stund kom inte hem med det jag ville men kom inte hem tomhänt. Men just nu orkar jag itne fixa me bilderna utan det får jag ta någon dag jag är ledig eller har mer tid,så nu har man mycket att lägga upp då =)   Äckligt kallt överallt nu, sitter med leggings,mysbyxor, 2 tröjjor och bamsestor filt.. börjar tina .
sommaren 09
Har inte gjort nånting sen jag kom hem, bara degat inte orka tröra mig för det är kallt överallt. Hann inte dra och sola så det får jag ta någon annan dag. Sugen på något gott att dricka så det ska jag se om jag kan htta om en stund =)  Är ju ändå lördag hehe
.Emma


Kommentarer
Postat av: Claudia

härligt :)

jorå bara bra här med.



haft en bra dag?

2010-01-30 @ 20:09:40
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0