Hjärtrud 80 ;)

Tjoo, har vart en rätt ball dag på jobbet.. övertrött men haft sköjj.  Kul att man jobbar mer med Jessica och Camilla nu :) Hjärtrud 80 ;). Och söta cilla mötte mig vid tåget för jag -klantskallen Emma- glömde min tändare på jobbet. Kan ju inte gå hela vägen hem utan att röka ;)  Sen satt vi här och kollade på fuuula youtube klipp, haha asså den tjejen kan hitta dom fulaste, ska lägga upp nåt här sen.

Så nu ska jag ta och krypa ner i soffan och läsa veckorevyn som äntlign har kommit (fick halvårs premunation av syrrorna i julklapp ) =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

som tur e så e det ju inte så dyrt ;D ah de va as nice, så jävla varmt men gött att vara "utomhus"

2010-01-20 @ 16:59:03
Postat av: dannie

Haha jaha okej! :D

2010-01-20 @ 17:45:17
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0