...

Ännu en onödig dag. Var vid graven förut i mörkret, lyser där som vanligt! Annars bara degat hemma, suttit och kollat på tattueringar halva dagen men inte kommit fram till hur den ska bli, vet att jag ska ha en text/mening från nacken och neråt.  Jobb imorgon så bäst att försöka sova nu snart för igår gick det ju inte heller att somna. Fick sms av cilla halv 3 som vanligt kan jag nästan säga nu så tog vi en cigg sen försökte jag sova igen men var ändå vaken vid 5 .. sjukt. Kollat på en svensk rätt bra film nyss men komemr inte ihåg vad en heter.   Natti natti

.Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

nä det är ju gratis men för att kunna ladda upp mer bilder så kostar det 149 kr för tre månader tror jag eller något sådant. plus att du kan söka lite jobb och så. men jag nöjer mig med mina fyra bilder och så de två som profil. oh nu är de från denna plåtningen länkade till min profil så det är bara bonus :)

varsågod :)

2010-01-11 @ 00:17:07
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0