Allt talar emot mig!

Oooouff vilken dag.. kaos på jobbet och massa knäppisar inne.  Längsta dagen på länge. Och allt talar emot mig vad det gäller imorgon, först allt med den jag skulle åka med som inte ska med alls nu, sen har jag inte fått svar på mitt mail så ska ringa kliniken det första jag gör imorgon + at det ska bli världens snöoväder inatt/imorgon tydligen så vet inte äns om jag kan komma dit nu :(  Har ialla fall min klippa Cilla som kör mig ner imorgon om vädret är med oss. Ber till Gud att det går!

Sånna här snurriga dagar borde vara förbjudna!
.Emma


Kommentarer
Postat av: Lollo

ja bort med snurriga dagar! då blir det bara jobbigt!

2010-01-26 @ 23:01:32
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0