100109

Helluu Helluu.. jobbet igår var segt men kul att man jobbade stängning med Jessica :)  Var ju på toppenhumör hela dagen typ men idag är de inte i närheten :/ segt.  Snackade i telefonen med Sara 2 timmar igår och nu har vi äntligen bokat våra möten. 27/1 blir det Landskrona :)  Ååå kan inte vänta tills det är avklarat och operation är bokad! Är redan skit nervös men det är ju något jag vill göra så kör på nu :) Inget får skita sig.  

Igår ellr förrgår satt jag ju och kollade på massa bilder, hittade lite kläder jag hade på mig då som jag inte kommer ihåg vad jag lagt, men hittade min tisha från Thailand igår så den fick det bli =)  

Satt uppe vid datorn rätt sent igår med  och det tog skit långtid innan jag somnade med, vet att 05.20 var jag vaken imorse men sen däckade jag nog.. har förstört denna dagen genom att sova bort den så nu kommer jag ha ett helvete med att somna inatt igen :( oork! Gick ur sängen 15-30 .. lyckat Emma!  Är ju pank nu så blir ingen utgångför mig även om jag år ledig helgen.. blir degdag hemma.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men VA?! Men VA?! Men VA?! Men VA?!?!! :| hahaha ;)

2010-01-09 @ 21:53:15
URL: http://www.nattstad.se/Brazen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0