100105

Inte konstigt att jag mådde så skit igår, har ju gått och blivit sjuk. Feber och skit men jag jobbade ändå. Gick runt med en långärmad tröja,jobbskjortan + en stor flisjacka och ändå frös jag. Fick 2 värkatabletter senare och då gick ju febern ner så svettades som ett as istället.. sjukt seg kväll var det. Sen satt jag ju uppe skit länge ändå hemma, vänt på dygnet helt nu.  Idag mår jag bättre, tror febern är borta men har sprängande huvudvärk och helt tjock i halsen och har börjat hosta istället :( kul kul glad att jag sjukskrev mig! Fortfarande ont i hela kroppen :(

Har fått tillbaka mitt gamla nr till min mobil nu men har ju ingen mobil och alla kontakter kommer ju vara borta, något segt kan jag säga!  Även fått hem ett paket från H&M idag, Jimmy Choo klänningen var en besvikelse så den ska skickas tillbaka.. får lägga upp sen det jag ska behålla =)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0