Orka mer snö :(

När fan sa den försvinna, det kommer ju bara mer och mer. Just nu längtar  jag verkligen tills ja är sjukskriven för så segt som tiden går just nu är olidligt! Skuttade iväg och solade efter jobbet sen har vi börjat kolla på lite resor här hemma, ska ju 1vecka eller så med la familia i sommar.
Är sjukt sugen på Rom :)
ta mig hit!
Och 100 andra ställen vill ju åker överallt hehe

Ska sova nu snart, jobbar seg skit tid imorgon med sen blir det utgång på kvällen med några från jobbet och Hanna som är nere i GBG nu :D  Kan bli riktigt nice.  Ångrar nu att man jobbar lördagen hehe .. 

Och ingen mobil har kommit till mig idag :( men har fått hem papperna från Landsrona, 10.30 1/3 ligger jag under kniven ;)  Ouuff vad man börjar bli nervös!

natti natti
.Emma 


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe:)



Jag tycker vintern har överdrivit i år, haha

2010-02-19 @ 06:57:09
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0