nanedags

Då var denna stängningen avklarad och har sista imorgon.  Kul att jobba med J ialla fall annars var det segt =) Klockan går så jävla fort efter man har kommit hem så nu ska man sova redan, sjukt tråkigt! Fick en bra överraskning med lönen som kommer imogon och ett paket låg hemma till mig :D  massa +++ när man kom hem ;) Imorgon blir det att betala allt som ska betalas å fixa biljett till Landskrona, ska även polisanmäla en grejj. Köpte ju mobil på blogg shoppen här och de har jag inte fått  så hoppas jag kan få tillbaka pengarna för det här suger ju !  Sen jobba stängning igen..

Och nu är jag så jävl trött på all snö:(
mot lerum ;)
natt natti
.Emma


Kommentarer
Postat av: e´melie

sv: haha de ser gott ut, undrar bara ifall de är det också ;D

2010-02-25 @ 05:33:00
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0