100226

Godmorgon, orkade inte skriva någt igår för det blev lite kaos på jobbet. Aldrig haft sån dåligt känsla när jag gått därifrån, hann inte med det jag skulle göra och gillar inte att lämna allt till andra. + att när vi är i full gång med att tömma kassorna märker vi att det var en kund kvar i affären så vi blev livrädda visste ju inet vem det var. Han som stängde på golvet är ny så han hade gått innan sista kunden och han hade glömt göra massa saker. Ush kändes inte bra även om det inte var nån fara egentligen.  Sen spenderades kvällen i telefonen med Sara och sen Cilla. Sen blev klockan 00.30 så då var jag jävligt seg och hoppa i säng.

Undrar varför vissa har börjat ta kontakt med mig nu ?! Konstigt..

Bild från i somras

Ingeting gjorde det bättre nu när jag är så nervös inför måndag av att jag vaknar upp ur en mardröm om operationen, fyfan!  Men morsan kom ner med Nikki så vi 2 somnade om ett tag :)  Nu ska jag fixa mig snart sen ska jag och morsan till stan och gå på lägenhetsvisning, ska försöka få henne att dra till H&M snabbt efter :P hehe
.Emma


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Två tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

fint kort :)

2010-02-26 @ 10:51:59
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Jag bara undrar om du kanske skulle vilja rösta på de fem finalisterna på veckans blogg? De flesta röstar bara på dem som är deras vänner så nu tänkte jag att jag skulle fråga alla som inte kände dem att rösta på någon av dem. Vill du det? ;) (Ursäkta, om du inte gillar dessa kommentarer!)

Postat av: z a n n y h ♥

vad vacker du var :)

2010-02-27 @ 17:03:41
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0