101219

Godmorgon, vaknade upp på soffan för ett tag sen med gårdagens smink, det blev nämligen en liten sväng till trädgårn igår med kära rosfjärt :D  Från ingenstans  var jag svinbakis när jag vaknade men  blir alltid bakis även om man inte dricker mycket, tack och lov har det släppt rätt mycket nu för  om ett tag bär et av till stan så bli jag upp plockad av Andreas, sen åker vi hem till Ann för att ha överraskningsmiddag för Vicky som fyller år idag :D  Kommer bli kul att se hennes min när vi är där :D

ja och bebis igår
Pratade med S imorse med som är på landvetter nu för den grisen åker till USA idag, fyfan vad man är äckligt avensjuk, fast imte på att hennes plan inte går  för att det är snö, hoppas det löser sig för henne iall fall.
Måste fixa mig nu
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0