stängning 1 av 3 avklarad

Yes då var denna stängningen över och fyfan vad segt det var. All tid på jobbet går sååå långsamt nu!  Har vart en riktig bajs dag, hatar när man känner sig såhära äcklig och fel hela dagen.

men men pappa var ialla fall här förut idag så skulle vi sätta upp min tv bänk men det kom vi inte så långt med för min vägg var helt störd, eller aa borren var helt kass så det får vi fortsätta med på torsdag =)
ser ut som en ända röra här nu

och ja pappa, hamnar du på min kamera hamnar du i bloggen :)

Hann med att laga lite käk också :p ris,sallad kyckling i nån thaisak :D gött måste ju visa vad jag kan här nu va ;) haha, chockad över att jag kan äta det jag lagar men änsålänge har det gått hyfsat bra =)


Nu blir de sängen snart, natti natti
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: hahaha, ja precis! :P men dom kommer nog ut rätt snart så dom kommer säkert åka på rea mot jul så att fler människor köper dom :P får man hoppas iaf!

2010-08-11 @ 00:39:39
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0