Regn regn regn

Jao vad ska man skriva, förvånad över att det var kaos på jobbet idag igen ?!  Hela veckan har verkligen vart skit där så nu sittr 2 lediga dagar perfekt.  Mötte Cilla vid brunnsparken så tog vi bussen tillsammans för hon skulle hem till R, jag åke hem slängde in lite jag handlade när jag slutade, käkade och sen ut i regnet igen för att ta bussen till Rosie. Det regnar ju fan varje dag, och inte lite heller kan jag lova. Så där har jag suttit ikväll nu och bara degat med dom 2 =)  Så sjukt trött så blir väll sängen snart.

Freeeedags mys efter jobbet :D haha
ser ut som en dränkt katt

.Emma


Kommentarer
Postat av: malin

NEMENNNA! :D där ser man!

2010-08-21 @ 12:44:08
URL: http://malincharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0