Jess är tillbaka :D

Då var denna dagen klar, ett stoooort + är att Jess var tillbaka på jobbet :D Ush  hatar att hon bara ska jobba 2 veckor till sen sluta :(  Men jag och hon styr nog upp en utgång på fredag :)  Imorgon blir ingen rolig dag, jobbar 11.30-20.15 sen ska jag inventera, kul kul men har sagt att jag stämplar ut 22 som det står på schemat, orka ! Men börjar faktist jobba 10 dagen efter och sist var jag bland som sitsta kvar på inventeringen och då var det valborg och allt.

Mitt hår var en stoor jävla tova idag :( haha

Är trött men känns som man aldrig komemr kunna somna så ska vara vaken en stund till.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Emmelist

söt du va idag :D

2010-08-30 @ 23:36:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: hehe vsg! ;D ja, ÄLSKA Scorett, min absoluta favoritaffär! :D

2010-08-31 @ 02:16:44
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0