besök av mamma och cilla

Ännu en smått kaosdag på jobbet, va händer ?!  Blev skit glad när Jess var inne och hälsade på, mindre glad när det var för att säga upp sig :(  Riktigt tråkigt..   Morsan hämtade mig ialla fall på jobbet så åkte vi hem till mig, så hade hon med sig matlåda, fan vad gött haha <3 Satt och tjötade lite sen kom Cilla eftersom hon va hos Rosie :) Trevligt trevligt.  Sa till om det med lönen också så kommer få dom pengarna jag har fått för lite på lönen i september :D Kan bli riktigt nice hoppas jag!
haha här ser man hur mörka ögonbrynen är

.Emma


Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt halsband ! :D

2010-08-19 @ 19:24:21
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0