100829

Guuud höll på å dö imorse, så äcklit seg och va så nära att inte hinna till jobbet.  Och det började ju med dåliga nyheter, en var sjuk men med lite pusslande fick vi ihop det ganska bra. Tänkte att äntligen är denna helgen över och jag är ledig imorgon men hann bara gå av bussen istan sen ringde dom från jobbet och märkte att det fattades en imorgon med, så jag sa att dom skulle kolla med våra extra jobbare först för jag har massa att fixa hemma nu men ingen kunde så  det blir att jobba imorgon med :(  Kanske får ledigt på torsdag eller fredag om hon kunde fixa det, hoppas verkligen det för annars blir det för mycket jobb fan.  Så det första jag fick göra nu när jag kom hem var att slänga in en tvätt och sen fixade jag pasta sallad eftersom pucko jag glömde ta med mat idag och hann inte äns käka frukost hemma imorse. Ska ta och dö i soffan nu om en stund  ialla fall innan det är dags att sova.  Kill me !
i fredags
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

SNYGGO! :D

2010-08-29 @ 21:04:43
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Cillz

Guud vad söt du var på det kortet smulan <3

2010-08-29 @ 23:14:54
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0