100828

Igår på jobbet var det sjukt mycket att göra hela tiden, ändra fram till stängning.  Åkte till Lerum efter det och sov där, käkade räkmacka fick cider och massa gott :D  Myste massa med min lilla bebis :D  Sen var det bar att sova några timmar för att sen va på jobbet igen, fick iaf åka med farsan :)  Och idag har man vart riktgit seg, åkte tillbaka till lerum efter jobbet så jag kunde passa på att sola, och nu är man hemma i Backa igen. Så sjuuuukt seg helg. Hatar att jag alltid jobbar lönehelger :(
ser ut som jag mosar henne haha
Får hoppas nästa vecka blir lite roligare men det tvivlar jag på, jobb + inventering på tisdag sen jobbar jag extra på lördag den veckan med, blää.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej tjejen!

Nice blogg



Kram

2010-08-28 @ 22:55:10
URL: http://patriciasupportstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0