100824

Goodmorgon, tog lite sovmorgon idag. Kaos väder ute, har typ aldrig sätt så mycket regn som det var igår och idag är det halvt storm, fan vad man längtar bort nu. Men just nu ser det just ut med att komma bort en vecka, har några som vill åka med mig så vi håller på att kolla resor :) Grekland eller Cypern blir det nog :)  Åååå vad jag hoppas och ber att det blir av :D  Behöver verkligen komma bort lite!
bild - igår

Har ett berg av disk som jag inte orkat ta tag i men måste det nu innan jobbet, seeegt.  Loggade in på nordea för det står där dagen innan vad man får i lön inan den kommer, och ja riktig nöjd med lönen som kommer imorgn kan jag säga :D  Dom pengarna behövs speciellt nu om man ska åka iväg :)  Ush dags att börja fixa.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0