We run away all the time to avoid coming face to face with ourselves

Fyfan vilken sjukt jobbig dag det har vart idag. Stress som fan på jobbet inte bara jag som mådde dåligt av det.  Kommit in i dålig period när det tar så jävla tid att somna nu, för mycket tankar också.  Fick ett riktgt råkigt besked av att en kompis mormor ligger döende i cancer nu, då kommer alla tankar tillbaka eftersom jag har fått igenom samma sak x 2.  Så när man hade slutat jobba mådde man mindre bra, skulle gå över till Allum och möta Sara så hör jag någon roppa på mig. Då var det fan Peder, har inte träffat han på sjukt länge.. 5 år eller så ?  Så blev riktigt glad där :)  Sen gick jag och Sara hem till henne, drack kaffe och satt och tjöta och rökte på balkongen :) mys fast kallt :P

Från Saras balkong =)

Sen mötte cilla mig vid tåget så gick vi hem hit och satt och tjöta ett tag, får passa på att träffa henne mycket nu för sen vet man inte hur länge hon blir borta :(  Känns som man är inne i riktigt seg period nu när man är förjävla överkänslig. Orka med mig själv!
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0