Vrak

Ja det är det jag känner mig som, ett jävla vrak.  Har inte vart så mycket att göra idag trots att det var barnbidrag men ändå känt mig stressad som fan, hatar när jag är i sånna perioder.  Jobbade med Jess som jag inte träffat på länge nu,eller okej förra veckan men ändå :P

Nån solig dag . . .

Glömde jag säga att det snöade idag ?!  Eller okej det kom inte myket och trodde inte på det men Sara skickade ett mms och bevisade det haha fyfan om det kommer mer! Helt slut nu, absolut ingen bra dag!
.Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

svar: OMG var det snö? Tyckte fan de såg ut som snö, men ingen trodde på mig :(



2010-04-21 @ 01:41:14
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0