Trädgårn 17 April

Det blev Trädgårn vi hamnade på i lördags, längesen jag va där så det va nice :)  Kom dit straxt innan 12 och det var skit lång kö så vi ställde oss där dom släpper in dom som står på gästlistan även om vi inte var uppskrivna. Hade jävligt tur där att dom som stod framför oss hade skrivit upp 7 stycken så dom tog med oss in :D Perfekt.
Sara och jag =)
Tog oss fram till baren, hälsade på Amadeus som jobbade sen började festen :D Dansade drack och cpade oss, jäkligt ball kväll :)
jag och cilla rosie :Dhahacillzhahahah va bara tvungen, snygg e du sara hahaha
Rosie,sara jag och cilla :)

Rosie drog för hon skulle käka och man fick inte komma in igen om man gick ut, lite dåligt, men Cilla kom tillbaka med hennes vän som hon träffade på :) Jag och Sara var la dom sista som lämnade stället hahah illa. Vi fyllekäkade sen hem till Sara, sov  1 timma den natten sen var det bara att stressa som en idiot till jobbet för jag vaknade när jag skulle börjat jobba :/ hhaha. Och jag som skulle ta det lugnt denna kvällen, alltid då det blir som värst :D Aldrig mer att jag gör så när jag ska jobba ialla fall,var så jävla seg dagen efter. Men kul hade vi :D

Kvällens puddingar ;) 
hahaahah vad jag ser utrosie :D hahah göteborgs snyggaste :D:D
Mer bilder när jag får cillas :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

svar: haha, jag sa det häromdagen, snart kommer snön. Alla bara kollade på mig, MHM jag hade rätt! Snön kom och försvann :D

2010-04-21 @ 13:10:01
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Estefany

härligt o dansa och inte ta det så seriöst :D

2010-04-22 @ 11:57:56
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0