Skitdag

Denna dagen har ju vart allt annat än bra, stressat sönder på jobbet med 100 saker samtidigt. Fick lära mig rapportera tidningar, nu ska man bara komma ihåg hur man gjorde också :P  Blev kaos när jag skulle sluta så fick jobba över lite men kunde inte länge för jag skulle möta upp Cilla på Allum.

Mötte upp Cilla och Emil så drog vi till Max för att käka men då gick det jävla brandalarmet så  hela allum var tvungen att utrymma, vi fick ialla fall våran mat ;) Men jag hann ju inte köpa mascara som jag verkligen behöver. Får ta det imorgon då, fan.  Vi åkte till någon parkering och käkade upp sen körde Emil oss till tåget, men då säger dom att tåget är 20 min sent till både Allingsås och Göteborg, så gött att han körde hem oss :)
otaggad som få imorse
Så äntligen hemma, ovärd jävla dag och det komemr bli en ovärd dag imorgon med. Ska jobba extra på söndag så får se om man pallar utgång på lördag som planerat. Men känner att jag behöver göra nåt kul nu när det är så segt med allt annat.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0