Chaos

Ja äntligen fördig jobbat denna helgen. Idag har ju bara vart kaos hela dagen känns det som, inget har gått som det skulle, eller ja trotts allt klarade vi av det bra men man har ju inte mått bra på jobbet. Kännt sig stressad hela tiden för inget ville fungera typ.  Jobbade över 45 min sen mötte cilla mig vid tåget :)

En bra sak är att han jag skulle köpa mobilen av har hört av sig så imorgon får jag den :D  Och imorgon ska min lilla bebis klippa sig, haha hon kommer bli så ful men man vänjer sig :D
bebis
Snälla låt det vara lika fint väder imorgon om inte bättre så jag och cilla kan gotta oss i solen hela dagen :D
.Emma 


Kommentarer
Postat av: thea

vilken söt en, :)



ja fint väder är verkligen nåt man vill ha nu. jag har haft världens otur med vädret dom senaste dagarna. s¨fort jag jobbar så skiner solen som aldrig förr och när jag äntligen är ledig så är det mulet och trist.



sv: va kul, :)

2010-04-12 @ 03:20:29
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket!

2010-04-12 @ 17:30:56
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0