100429

Godmorgon, uppe med tuppen. Fan va det suger när man ställer alarmet och det står 5 timmar och 40 min till alarm, och sen kan man verkligen inte somna på det. Så idag är man inte lite trött, kommer bli en lång dag,först jobbet sen möta upp Sara så ska vi in till stan sen och käka sushi ?! haha och efter det shopping. Får se om jag kan äta sushi, aldrig gjot det innan även om jag har jobbat på sushibar, pinsamt emma.! 

Igår kom cillz över en stund på dagen, sen mötte jag upp henne fören kvälls promenad senare på kvällen. Känns sjukt tråkigt att hon åker på fredag :( Hoppas verkligen att man kan åka och hälsa på henne i sommar, hade vart bomb! Gonna miss u :(

.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: hehe aa... :}

2010-04-29 @ 08:36:11
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0