100427

Godmorgon, lön idag gött som fan även om den inte är bra lön jag får.  Vaknade senare än jag hade tänkt så snart måste man fixa sig, sen blir det jobbet Ska nog träffa Sara efter och hämta mina kläder jag glömde där sist haha . Sen kanske Cillz möter mig vid tåget :) Kan inte fatta att det är så snart hon åker :(  Usha!
jag & cillz
Jobbar med Jess ett tag idag i alla fall, hon har en kontakt som sa att han har en lägenhet i majorna, så får se om hon har hört något mer om det och om den verkar bra :)
Annars känns detta som en äckeldag då jag bara vill begrava mig hemma i min säng och int gå ut, synd för mig att det inte går.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, Majorna!! Då blir vi grannar =) synd att det inte blev något i helgen, jag har verkligen sett framemot en kväll med dig & zandra. Men får hitta en annan helg ist :/ puss!

2010-04-27 @ 10:28:27
Postat av: MissCM

sv: åh, så du bor i Göteborg? :D dit ska jag flytta i framtiden ;D

2010-04-27 @ 12:22:26
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0