T R Ö T T

Så då ha man vart hemma ett tag, vad jag har gjort.. hmm käkat och legat död på golvet i hallen typ, så sjukt trött!  Lite kaos på jobbet idag med, har fått höra så jävla mycket skit när jag har stått i snabbkassorna så tillslut exploerar man typ. Orkar inte försöka vara trevlig mot nån jävla surgubbe/surkärring så om det inte passar kan dom sticka!  Har haft så ont i kroppen idag va, benen .. det känns som träningsvärk och när jag hostar får jag ont i revbenen typ och ryggen och axlarna har gjor ont hela tiden. Ingen bra dag!
tröööött

Ska nog placera mig i soffan och stanna där flera timmar, film kanske?  Jobbar skit tid imorgon :(  Nu har man imorgon fredag & lördag sen har jag 1 dag ledig, fan va jag vill ha söndag nu !

Har fått lära upp Daniel i kassan idag som jag gjorde igår med, sen var det en ny tjej där idag också, Camilla + en ny tjej som löste mig så jag fick gå hem, Anna. Daniel har ju vart där ett tag i frukten men vi får la se om dom andra är roliga =) Alltid kul med nytt folk.
/E
/E


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt :D

2009-09-02 @ 19:26:53
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

thanks ;)

2009-09-02 @ 20:30:37
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0