Nana kudden

Nu ska jag ta och hoppa i säng, börjar rätt sent imorgon men vill upp tidigt ändå, borde vara tröttare än vad jag är nu med tanke på att jag var uppe 5 imorse :P  Cilla kom ju förbi förut, kollade idol och så =) Några riktigt bra var det ju denna gången också :)

haha denna bilden är så fuuul, syrran tog när jag cpade mig, lite kul att en tant gick förbi när jag hoppade omkring med byxorna uppe vid öronen och kollade på mig haha :D
moongooo
Kom på att jag har massa filmer/videos från hultsfred,way out west och bilder från grekland kvar jag inte har laggt upp, + lite mer bilder från i lördags, jaja får la bli när man har tid och mer ork =) Nu ska jag nana kudden, god natt
/E


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahahaha, hot ass!

2009-09-18 @ 00:58:56
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: clusterhead

Okej :) blir de nå skoj i helgen då?

2009-09-18 @ 08:14:05
URL: http://clusterhead.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0