090908

Tjaaaa , inte hunnit skriva något idag heller. Gick hemifrån 8 imore, lika stressad till tåget som alltid. Mötte upp Malin på jobbet sen drog vi till Forellen för att vara med på en kurs eller vad man ska kalla det. Det var segt men ändå rätt kul när vi fick göra vissa saker, kändes inte jobbigt som det har gjort dom andra gångerna. Kan va för jag hatar möten och kurser och grejjer, blir för nervös, men vi var inte så många där nu så det gick bra :) Kl. 12 slutade det,vi tillbaka till jobbet, tog en paus och, sen 12.30 började jag jobba.  Skulle vart på golvet fram tills kl. 15 egentligen men det blev att jag stod i snabbkassorna istället sen blev jag inslängd i förbutiken vilket ine var så smart av dom eftersom jag inte kan något där, så blev lite kaos men kom därifrån i alla fall levande!  Så jobbade från 12.30-21-30  + kursen imorse, lång lång lång dag! Glad att den är över nu!!!! Fick tömma kassorna idag med och det gick bra =)

Trött nu, ska sova snart sen är det jobb imorgon igen, men då jobbar jag skön tid !
/E
 


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - LovelyC

sova :D god natt !

2009-09-09 @ 00:05:41
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Julia tb

SB: ja jag förstår det...;D Härligt att höra! ja med mig är det toppen! Vad händer idag då? ha en jättefin onsdag! Många kramar<3

2009-09-09 @ 06:13:00
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0