Rabih Jaber

Dagen började bajs idag med, hade så ont i  magen och mådde illa, så tack Malin för att du fixade ipren ;)  Sen gick det rätt fort på jobbet, behövde inte tänka på något mer än när jag skulle ha min rast typ :D  Annars har man haft hand om nåt varje dag så det var riktigt skönt att slippa tänka :D haha
Deg idag

När jag kom hem var morsans kusin och tjej här (tror det är hennes kusin) Var lite konstigt inte träffat han på flera år och så .. så vi fika lite sen åkte dom och jag bänkade mig vid Idol. blivit lite kär i Rabih :D

Just nu, jag blir knäpp!  jobbig konversation
/E 


Kommentarer
Postat av: emma ♡

tack själv :D

2009-10-03 @ 10:29:58
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Anonym

han är sjukt bra :D vad kul att du vill vara med! du mailar som sagt bara in din outfit till [email protected] :)

2009-10-03 @ 21:59:38
Postat av: Sophie

han är sjukt bra :D vad kul att du vill vara med! du mailar som sagt bara in din outfit till [email protected] :)

2009-10-03 @ 22:00:13
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0