091011

Godmorgon, massa idioter inne på jobbet igår. blir så jävla trött på dom!  Åkte hem med Rosie efter jobbet eftersom hon hade vart i Allum, gött att slipp tåget :P  Sen var jag bara hemma och gjorde ingenting fram tills att jag åkte upp till rosie för å se matchen å så, drack vin och käkade as gott :D  Synd att det var sån jävla skit match bara ..  Myskväll var det ialla fall :D
Jag och rosie Cypern 07 haha

Idag ska jag bara ligga på soffan och kolla alla program jag missat i veckan :P DH, greys anatomy m.m. :) jävla slapp söndag det blir  heeh
/E


Kommentarer
Postat av: jennie

ja, jag vet den är awesome! john mayer är ju grym artist! hur är läget med dig annars då? puss

2009-10-12 @ 22:58:02
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0