091006

Heeejsan, igår efter jobbet var jag helt död, la mig på soffan och  somnade till ett tag, sen gjorde jag inte mycket mer den dagen, tråkade hemma..  Ihelgen gjorde jag beställning på hudvårdsprodukter, hoppas dom kommer snart, var från en sida jag aldrig testat att beställa från inannan, men skriver när jag fått hem det =) Blev även en liten beställning från H&M igår, men den får jag inte hem förräns i slutet av oktober, hatar att det nästan alltid tar så långtid att få hem saker när man beställer från H&M . 


Ska bara dega nu fram tilsl de tär dags att börja jobba :/
/E


Kommentarer
Postat av: Jennie | Beadelicious

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? ( Ps. Nu finns Hello Kitty som motiv med ! )

MVH Jennie

2009-10-06 @ 11:07:35
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: Claudia

jaså :/ hehe well själv så ska jag fira en kompis som fyller 18 genom att åka på kryssning :P annars blir det väl lite plugg och så också :)

2009-10-06 @ 17:10:28
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0