091004

Godmorgon underbara lediga söndag. Har vart vaken ett tag nu och trodde jag skulle klara mig undan baksmällan men naj den börjar smyga sig fram nu.  Trött nu men ska se om man orkar dra ut på en promenad senare, känns som att de behövs även fast bena värker idag hehe
Såhär såg man ut igår kväll då

Får skriva mer om igår kväll senare, har tyvärr inga bilder mer än dom på mig haha, men en video på Middlesex blev det i alla fall :) Så den åker upp här sen också =)
hahaahha yeah för mycket tid
/E


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hej sötnos! Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarer den senaste tiden. Har helt enkelt prioriterat annat än just bloggen ett tag - som du märkt :-) Men nu är jag tillbaka igen! Ha en underbar söndag :-)

2009-10-04 @ 14:35:16
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0