Trädgåårn

Blev ju utgång igår, första gången på väldigt länge. Både Cilla och Rosie var här och rotade i min garderob innan haha  sen vid 8 tiden förfestade vi lite här hemma =) Chill chill
Rosie, Cilla, Jag

snöggingar

Misslyckat haha

Drog till Viktoria och tog en öl sen till Vasastan och tog en öl där med sen blev det Trädgårn =)  Träffade på Julia på vägen sen jobbade Amadeus på Trädgårn och träffade på Lisa med, inte varje dag man ser dom precis hehe

mupparnayeeeah
Hade skit kul fram tills slutet av kvällen då det blev kaos för min del. Var hemma vid 05.30 imorse ialla fall, tack Emil! Skönt att komma ut och göra något för en gång skull, hoppas det blir mer festkvällar med lyckligarer slut ;) 
hahaah cillz och jag 
.Emma


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Kul med utgång! Blev kvällen lyckad?

2009-11-29 @ 22:34:31
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Cilla

Varför mååste jag alltid göra peace eller något med händerna? på varje jävla kort hahahha

2009-12-01 @ 02:20:05
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0